Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

Proces rekrutacji

Krok 1. Aplikuj!

W naszej zakładce kariera znajdziesz aktualne oferty pracy i praktyk. Prześlij swoje CV rejestrując się w naszym systemie. Jeśli na ten moment nie poszukujemy kandydatów na stanowisko, które odpowiada Twoim kwalifikacjom i oczekiwaniom – złóż spontaniczną aplikację wysyłając wiadomość na adres: rekrutacja@eurovia.pl. Gdy pojawi się odpowiedni wakat, zaprosimy Cię do wzięcia udziału w rekrutacji na to stanowisko.

 

Krok 2.  Rozmowa rekrutacyjna

Po przeanalizowaniu nadesłanych CV, do dalszych rozmów zapraszamy wybranych Kandydatów. Zazwyczaj pierwszą rozmowę (telefoniczną bądź bezpośrednią) przeprowadza dział HR. W zależności od stanowiska i lokalizacji, do której poszukujemy pracownika, w procesie rekrutacyjnym mogą pojawić się testy kompetencyjne. Wybranych Kandydatów zapraszamy na spotkanie z przyszłym przełożonym.

 

Krok 3. Informacja zwrotna

Kandydatów, z którymi kontaktowaliśmy się w trakcie procesu rekrutacyjnego, informujemy o jego wyniku.

 

Kandydacie, pamiętaj o uaktualnieniu klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."