Proces rekrutacji

Krok 1. Aplikuj!

Prześlij swoje CV rejestrując się w naszym systemie. Jeśli na ten moment nie poszukujemy kandydatów na stanowisko, które odpowiada Twoim kwalifikacjom i oczekiwaniom – złóż spontaniczną aplikację wysyłając wiadomość na adres: rekrutacja@eurovia.pl.

Krok 2.  Rozmowa rekrutacyjna

Po przeanalizowaniu nadesłanych CV, do dalszych rozmów zapraszamy wybranych Kandydatów. Zazwyczaj pierwszą rozmowę (telefoniczną bądź bezpośrednią) przeprowadza dział HR. W zależności od stanowiska i lokalizacji, do której poszukujemy pracownika, w procesie rekrutacyjnym mogą pojawić się testy kompetencyjne. Wybranych Kandydatów zapraszamy na spotkanie z przyszłym przełożonym.

Krok 3. Informacja zwrotna

Kandydatów, z którymi kontaktowaliśmy się w trakcie procesu rekrutacyjnego, informujemy o jego wyniku.